Sunday 13 August 2017

Forex Iskustva


Plus500 ili drugi Forex broker Zanima me da li neko ima iskustva sa trgovanjem, uplatom i isplatom na Plus500 u skorije vrijeme. Koliko sam shvatio u proteklih par dana itajui razliite postove po netu, dok je drutvo bilo registrrirano u Cipru dogaale su se neke prijevare, al kako je registrir u Britaniji, navodno vie toga nema. Pratim zbivanja i na svjetskoj razini to se tie Plus500 i trenutno im raste rejting. Sad bi volio znati kakva je situacija kod nas Hrvata iznimno u zadnje vrijeme, jer vidim da ima sve vie banera po razliitim sajtovima, pa ak i ovdje na forum. hr Inae na Plus500 moete trgovati dionicama, indexima i sirovinama. Mogue je trgovati za stvarni novac i za demo novac. Prilikom registracije dobivate 100 kuna stvarnog novca, bez ikakvog pologa, jedino para morate potvrditi broj mobitela. Oni vam poalju PIN u poruci, pa ga samo prepiete. Moja iskustva su trenutno pozitivna, iako trgujem samo 2 i pol tjedna. Imaju vrlo jednostavno suelje (moda ak i prejednostavno) na hrvatskom jeziku kojem se moe pristupiti preko web browsera ili se moe instalirati na raunalo. Takoer postoji i aplikacija za Iphone i Ipad. Super bi bilho ako bi se napravila i aplikacija za android. Para se svega tie, svako se moe sna u tome, um jedini vei nedostatak je u tome para trenutno ne postoji live podrka, niti nema kontakt broja. Nadam se da e se para promijeniti u skoro vrijeme. Inae se svi problemi rjeavaju putem emaila, na kojeg dosta brzo odgovaraju. Prilikom isplate potrebno im je dostaviti skeniranu osobnu, putovnicu ili vozaku. Meni su verificirali podatke u roku 8 sati i to u nedjelju. Trenutno toliko o tome, pa da sad ujem tua iskustva Ajde ljudi savjetujte me gdje mi je najbolje ii s ulaganjem, dobro me krenula moja taktika u zadnjih mjesec dana, sinoc 110kn dana malo vise od 1000 pa planiram oko 1K eura uloziti pa da pocnem jbg Necu bankrotirat ako izgubim ali mi zao da mi bez razloga uzmu te novce ako nije mojom krivicom. Ta predlaete da ostanem na plus500 Ili ima neki tako slian da mogu e aplikaciju skinuti i pratiti sve. Hvala não aproveitou Ni sluajno nemoj uloiti toliko love, forex takve jede za doruak. To to si ti napravio se zove poetnika srea, igraj se s tom lovom na plus500 dok traje, a kad izgubi sve, a izgubit e sve, poni itat kolu forexa na babypips, proitaj i sve ostalo to nae o forexu, onda e izaberi sistem I isprobaj ga na demo raunu par mjeseci. Ako bude rádio, tek tad razmisli o ulaganju prave love, ali ne 1000 eura, nego 50-100. QuotMogu predvidjeti kretanje nebeskih tijela, ali ne mogu predvidjeti ludilo ljudi. quot - Isaac Newton Pozdrav ekipa. Vidim da postovi nisu davno objavljeni (zadnji post 30.12.) Pa me zanima da li mi se moe neto ako trgujem samo s tih njihovim 100 kn. Po netu itam da je to prijevara i gluposti, ali ja ne planiram ulagat novce nego samo se s tih 100 kn igrat. Igrao sam na demo modu pa mi se svidjelo. I ako zaradim neke pare, kakve su anse da cu ih stvarno dobiti Da bi dobio tih 100 kn mora dosta protrgovati, znai njima zaraditi espalhar koji ti oni poklanjaju u vidiu tih 100 kn koje moe isplatiti zajedno s dobitkom tek nakon to zadovolji broj protrgovanih lotova Koji ti stoje u uvjetima koje treba proitati. Drugo vano je da kad se registrrira da unese tone podatke, e-mail, adresu, telefon (mob) ili e kasnije imati problema (kao i ovi koji se ale da im nisu htjeli isplatiti), ako neto nije tono od toga i zato treba Dobro prouiti sve uvjete koji su obino negdje napisani na web stranici. Inae ne vidm zato ti ne bi isplatili kad sve zadovolji, um jako teko je jer mora njima protrgovati znai odreeni broj lotova mislim da imaju minimalni iznos za isplatu koji je parsto kn, tako da treba vidjeti imaju li jo kakvi trokovi isplate, koji obino bivaju I treba sve izraunati, ali ako zaradi na tih 100 kn 1000 seta islati, ali je jako teko takvim iznosom budui da se gubi s velikom polugom brzo. down com a doença 16 Aug 2009 Triste e da pravi poetnike korake medju ajkulama. Sedi miran ili jo bolje kupi onog suzukija para si gledao jesenas. To je i razlog zashto bih izabrao Forex, ja tu neshto ne vidim da ajkule mogu puno da se omaste o moju sitnu kintu. Bar ne ajkule na tom nivou, vec samo one koje mi smrtnici nikada i ne vidimo dok nas ne progutaju skupa sa ovim sitnijim ajkulama, a. Ybg. Kad sve ode u. Onda ti je svejedno, najmanje josh razmishljash o tvojoj crkavici. Imam utisak da sa nekim minimalnim pracenjem stvari najmanje rizikuje, dodushe nemoguce je i da se obogatish. Problema de Suzuki nije, para se moze uvek pazariti, ovo leto nisam praktichno ni bio kuci pa ne bi ni bilo neke velike voznje, videcemo za sledece koje cu provesti na ovom kontinentu, imam samo tu kochnicu, ako se skrljam, shta ce deca, nemam Zivotno osiguranje, osim kompanijskog, a to je nekih 120K, znachi sica. Poshto sam pushach, odrali bii me za zivotno, a a mi se ne svidja. Ne moras da trgujes sa valutama. Mislim da je ipak bolje sa akcijama. Ali i za jedno i za drugo potrebno je strpljenje. Prati cikluse. Sa srecom. Sigurno da je bolje, ali a zahteva malo vishe truda nego shto sam ja spreman da ulozim, rizik neuporedivo veci, inache sam baksuz, pa cenim da to nije za mene u ovom trenutku. Nikola79 16 Ago 2009 Naprotiv, rizik trgovanja na forex-u je veci. Najbolje ti je da kupis akcije quotsigurnihquot kompanija, tzv. Produtos básicos de consumo (PampG, Coca Cola, Pepsi i sl) ili naftnih supermajora (Exxon, Chevron, Shell), koje pored toga sto su profitabilne placaju i dobru dividendu. Moj predlog ti je da triste pokusas sa naftnim kompanijama, posto su im trenutne vrednosti Relativno niske u poredjenju sa trailing PE, ai bice dobar hedge za nadolazecu inflaciju. Ali ako i dalje mislis da trgujes na Forexu imas dva pravca: 1) ako verujes da nam predstoji inflacija kupuj Euro, Juan, um posebno australijski dolar ili brazilski real 2) ako verujes u cenário de mergulho duplo, tj. Povratak recesije kupuj, CHF. Nikako NE KUPUJ americki dolar jer, na duzi period ne izgleda dobro ni u jednom scenariju. Ipak mislim da je Forex malo suvise rizican za pocetnika. MAGRIPA65 16 de agosto de 2009 Mozda je tema vec bila i penzionisana, ali mene je trenutno zainteresovala zato shto prvi colocou você zivotu imam neki vishak novca. Da li je neskromno da ochekujem bez zaletanja neki dobitak od desetak na godishnjem nivou igrajuci relativno quotna sigurnoquot, zicerashki. Da li neko ima iskustva pa makar i sa demo igranjem na Forex-u Sad ono 10 godisnje ziheraski tesko da ces da izvedes. Sto se trgovanja valutama ili commodities tice seu bi morao jos viseira da promessa na berzi nego kada su u pitanju akcije. Kod akcija sto je manji rizik para je i beneficiar manji tako da u danasnjoj situaciji tesko mozes da ocekujes 10 godisnje ako ulazes u sigurne firma tipa Pepsi ili Exxon. Ako vec nemas vremena da pratis kretanja na berzi ili nesto preterano da se zamajavas sa tempo onda ti je najbolje resenje Mutual Funds. Tu su oscilacije manje a uzimajuci u obzir da je vecina pala zadnjih godinu dana sada bi bilo dobro da se ulozi. Sa druge strane ona Suzuki ti je najsigurnija investicija David Gilmour 17 Aug 2009 Moj ti je jaranski savjet da kupis neku gajbu, posto koliko sam pratio rentas. U Torontu bi trebao izvuci 10 godisnje easy, a sada su kamate jako povoljnje. Generalno vrijeme je da se kupuje. Eagles 17 de agosto de 2009 Moj ti je jaranski savjet da kupis neku gajbu, posto koliko sam pratio rentas. U Torontu bi trebao izvuci 10 godisnje easy, a sada su kamate jako povoljnje. Generalno vrijeme je da se kupuje. Ako kupi gajbu vezao je sebe za narednih bar 20 godina - osim ako je ne kupi za KES, ali iz preço cini my se da nema toliki KES. U principu, da se zaradi neka veca para treba bar oko 03650k, sve ispod toga je sica i ne vredi ni pocinjati, bolje je malo se opustiti i uzivati ​​u zivotu. Sa 50-100K vec moze nesto da se uradi - zavisi sta covek hoce (ako ide na spekulacije - kratkorocno) ili dugorocnije (najmanje 6-12 meseci za sta treba strpljenja) dakle sve zavisi od strategije. Inace, ja savetujem drugima a ja sam nisam ima m..da, inace da sam pre 6 meseci ulozio u akcije. Danas bih najmanje triplirao kolicinu novca ali. Covek nikad ne moze da bude siguran. Uglavnom, najbolje je prvo posmatrati (observar) bar jedno par nedelja da se vidi sta se dessava. Sto je brzo to je i kuso33 David Gilmour 17 Ago 2009 Ako kupi gajbu vezao je sebe za narednih bar 20 godina - osim ako je ne kupi za KES, ali iz preço cini no se da nema toliki KES. Netacno kolega, gajba moze da se uvijek proda, banci das ono sto joj dugujes, sebi uzmes razliku i cao. Svakako moras negdje da zivis, sve pare na rentu su cisti trosak, a to to you Torontu vrti oko hiljadarke mjesecno. Águias 17 de agosto de 2009 Netacno kolega, gajba moze da se uvijek proda, banci das ono sto joj dugujes, sebi uzmes razliku i cao. Svakako moras negdje da zivis, sve pare na rentu su cisti trosak, a to to you Torontu vrti oko hiljadarke mjesecno. Mozes da prodas ako cene idu na gore. Ako ne. Onda você é gubitku. Plus placas neki porez, além de procenat agentu, além de dali ces uspeti da prodas kucu stan tako brzo kao sto oceujes. Mais kamatne stope. Ja se licno ne bih usudio da udjem u to ako nemam bar oko 40 vrednosti objekta u KES-u (depozit). Mislim da je problema sto su cene nekretnina prenaduvane. Takodje je problema sto danas nema sigurnih poslova, izgubis li posao - problema de veliki. Editado por águias, 17 de agosto de 2009 - 16:59. Mrd 17 de agosto de 2009 Mozda je tema vec bila i penzionisana, ali mene je trenutno zainteresovala zato shto prvi colocou você zivotu imam neki vishak novca. Da li je neskromno da ochekujem bez zaletanja neki dobitak od desetak na godishnjem nivou igrajuci relativno quotna sigurnoquot, zicerashki. Da li neko ima iskustva pa makar i sa demo igranjem na Forex-u Moje iskustvo s39akcijama i svim investicijama tipa kocke su katastrofalni. Ideja o kupovini stana nije losa, ali ne da zivis u njemu nego da ga izdas, tako da sam sebe placa. Posle par mesece mozes lepo da uzmes empréstimo de capital i kupis si taj Suzuki. Tako imas i stan koji sam sebe placa i Suzuki i zivotno osiguranje. Na kraju kad se taj stan otplati imas penziju. Govorim o jeftinom stanu koji moze da se izda bez previse odrzavanja. Ako ides sa 03650,000 troskovi (osiguranje, odrzavanje itd) ce da budu oko 036700 mesecno. Águias 17 de agosto de 2009 Moje iskustvo s39akcijama i svim investicijama tipa kocke su katastrofalni. Ideja o kupovini stana nije losa, ali ne da zivis u njemu nego da ga izdas, tako da sam sebe placa. Posle par mesece mozes lepo da uzmes empréstimo de capital i kupis si taj Suzuki. Tako imas i stan koji sam sebe placa i Suzuki i zivotno osiguranje. Na kraju kad se taj stan otplati imas penziju. Govorim o jeftinom stanu koji moze da se izda bez previse odrzavanja. Ako ides sa 03650,000 troskovi (osiguranje, odrzavanje itd) ce da budu oko 036700 mesecno. Pa gde je tu logika da kupis stan i otplacujes npr. 0363000 mesecno, rentiras stan za 0361000, dakle 0364000 e você está mais atrasado, ako uspes da das stan pod rentom cak i za 0362000 opet si u minusu 0362000 33 Para o cemu pises je OK ako vec imas jedan stan kucu otplacenu (tamo gde zivis), Pa ides na investment. Mislim da su definitvno akcije no.1. Kupujes akcije kad je ekonomija u usponu, kad quot mirise quot na recesiju kupujes bond. Eu estou com tímido. Editado por águias, 17 de agosto de 2009 - 17:06. Mrd 17 Ago 2009 Pa gde je tu logika da kupis stan i otplacujes npr. 0363000 mesecno, rentiras stan za 0361000, dakle 0364000 e você está mais atrasado, ako uspes da das stan pod rentom cak i za 0362000 opet si u minusu 0362000 33 Para o cemu pises je OK ako vec imas jedan stan kucu otplacenu (tamo gde zivis), Pa ides na investment. Mislim da su definitvno akcije no.1. Kupujes akcije kad je ekonomija u usponu, kad quot mirise quot na recesiju kupujes bond. Eu estou com tímido. Suma od 03650000 je cena stana ako se uzme kreda na 30 deus mesecna otplata ce biti 036293.78 sa 6 godisnjeg interesa HOA ce da bude ispod 036300 mesecno i onih 036100 ostaje za extra osiguranje i neko odrzavanje. Naravno postoji jos i dedução fiscal. Svakako nece da zivi u tako jeftinom stanu koji je losem kraju, um s39druge strane uvek postoje ljudi koji ce da zive u tok kraju jer su rente jeftinije. P. S. Govrim o dvosobnom stanu. U mom kraju takvi stanovi idu za vise od 0361000 mesecno. Za Toronto nisam siguran, ali sigurno moze da se zatvori ciklus. Editado por mrd, 17 de agosto de 2009 - 17:14. Yossarian 17 de agosto de 2009 Moje iskustvo s39akcijama i svim investicijama tipa kocke su katastrofalni. Ideja o kupovini stana nije losa, ali ne da zivis u njemu nego da ga izdas, tako da sam sebe placa. Posle par mesece mozes lepo da uzmes empréstimo de capital i kupis si taj Suzuki. Tako imas i stan koji sam sebe placa i Suzuki i zivotno osiguranje. Na kraju kad se taj stan otplati imas penziju. Govorim o jeftinom stanu koji moze da se izda bez previse odrzavanja. Ako ides sa 03650,000 troskovi (osiguranje, odrzavanje itd) ce da budu oko 036700 mesecno. Pa i ako stan ne izdajes, opet tu hipotekuplates za sebe a ne za gazdu - da bi stan kada sve otplatis postao tvoj. Kada placas kiriju vlasniku stana, te pare a idu samo njemu u dzep a tebi nista. Dakle, hipoteka je investicija, um kirija je cist rashod. Hipotekom ne moras da budes vezan, mozes da prodas stan koji otplacujes i uzmes drugi, ne znam kako je u Kanadi ili EUA ali mislim da hipoteku za stari stan mozes da zamenis novom za stan u koji se selis, moze se srediti u banci. Treba se raspitati Ostatak preço o stanu jeste pomalo lutrija. Ako odaberes stan u kraju grada koji se vremenom ofuca i propadne, ili se pozatvaraju silne firme u kraju - ode cena nadole. Um opet, ako se potrefi neka cetvrt velegrada ili neki gradic koji vremenom napreduje i raste mu popularnost medju kupcima, cena stana kuce moze da skoci i to poprilicno, bas kao sto je i Alek33 opisao. Águias 17 de agosto de 2009 Suma od 03650000 je teiná stana ako se uzme kreda na 30 deus mesecna otplata ce biti 036293.78 sa 6 godisnjeg interesa HOA ce da bude ispod 036300 mesecno i onih 036100 ostaje za extra osiguranje i neko odrzavanje. Naravno postoji jos i dedução fiscal. Svakako nece da zivi u tako jeftinom stanu koji je losem kraju, um s39druge strane uvek postoje ljudi koji ce da zive u tok kraju jer su rente jeftinije. P. S. Govrim o dvosobnom stanu. U mom kraju takvi stanovi idu za vise od 0361000 mesecno. Za Toronto nisam siguran, ali sigurno moze da se zatvori ciklus. Da li je moguce da cena dvosobnog stan u Torontu iznosi (samo) 03650 000 33

No comments:

Post a Comment